Ein ordflaum om meininga med livet
Kristin Aalen
Det imponerer korleis rapartist Benedicte Izabell Ekeland framfører ein lang monolog på ei naken teaterscene. Men kva snakkar ho om i nesten ein time?
Rapartist og skodespelar Benedicte Izabell Ekeland gjer ein imponerande prestasjon i den timelange monologen til den unge kvinna Cassandra. (Foto: Stig Håvard Dirdal, Rogaland Teater)
I eit rom med avrunda hjørner står ein krakk og eit mikrofonstativ. Taklamper sender ut eit skarpt kvitt ljos. Det vert etter kvart skrudd over i mjukt rosa, varm oransje, men òg i kaldare fargar.
Denne omgjevnaden er alt scenograf Phillip Isaksen har gitt skodespelar Benedicte Izabell Ekeland. Ho har berre si eiga stemme å lite på der ho snakkar rasande fort, men òg i rolege bolkar. Tidvis tek ho pause i ordflaumen og stiller seg nær oss der vi sit. Då ser ho rett i augo våre og held blikket i fleire sekund utan eit ord. Men ikkje så lenge at det vert utriveleg. Verknaden er at eg får lyst til å forstå kva som bur i hovudpersonen Cassandra.
Heile meldinga mi kan du lese her med abonnement på Dag & Tid.
Teksten vart publisert 6. september 2024.
Cassandra (Benedicte Izabell Ekeland) forsøker å minne oss på at «alt blir bra», men det meste i livet hennar er ganske forvirrande. (Foto: Stig Håvard Dirdal, Rogaland Teater)
Cassandra
Rogaland Teater, Intimscenen
Av Fredrik Høyer og Mattis Herman Nyquist
Regissør: Mattis Herman Nyquist
Med: Benedicte Izabell Ekeland
Scenografi og kostymedesign: Phillip Isaksen
Komponist: Gaute Tønder
Maskør: Mio Eyfjord
57 minuttar utan pause